Saturday, December 9, 2006

üleliigsete kommertsmängude üleliigne tegemine

Haar-haar-haar. Lõpuks pidi see ometigi just SINNAmaale välja jõudma. Kui on pikka aega häid (!?) mänge tehtud ja selle eest kõvasti pappi saadud, on ometigi kätte jõudnud moment, kus kõik head ideed on otsa saanud või nende peale tulijad läinud ära ja teinud näiteks Flagshipstudios'e, siis on paratamatu, et tahetakse saada veel pappi. Ja siis hakatakse selliseid -> http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/imageviewer.html?/burningcrusade/,images/art/,24,33,http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/artwork.html?2@5
asju tegema. No misasi see küll olema peaks? Vähemalt minu silme läbi veel mõttetum, kui uus Quake 4, kus monsterid lähevad järjest igavamaks ja stampimaks. Neile tehakse tavaliselt paar uut punast silma, uputatakse metallsoomusesse ja monteeritakse mõne Tuning-Audi sumbutaja käe otsa, mis igasse kanti rakette põrutab.
Tasuks siiski omaloodu ka teist korda üle vaadata. Samas, võibolla üritab Blizzard olla esimene, kes proovib kätt abstraktses mängumaailmas.

Et vastav näide ka Quake 4-st tuua, siis palun: http://planetquake.gamespy.com/View.php?view=Guides.Detail&id=87&game=3
Eelnevas jutus sai tähelepanu pööratud kollile, kelle nimi on "Grunt".

ootan põnevusega, mida aeg endaga veel kaasa toob...

No comments: